רבים הם בעלי האירועים המעדיפים היום להכין אירוע חלבי ולנטוש את הסטייקים המסורתיים ואת האנטריקוט לטובת המעדנים המשובחים פי כמה שקיימים בצד החלבי של המטבח. עד לא מזמן זה היה נראה אולי כמשהו נועז, אך כיום אנחנו פוגשים יותר ויותר בעלי אירועים הבוחרים לפנק את האורחים שלהם במאכלי גורמה חלביים. קייטרינג חלבי במרכז מעניק לכם את הטעמים הכי מיוחדים והבלתי נשכחים.

עד לפני שנים לא רבות כמעט ולא היו אירועים חלביים. משום מה נראה היה כי האוכל המכובד והמתאים ביותר לאירוע זה האוכל הבשרי. אך בשנים האחרונות אנחנו מוצאים יותר ויותר בעלי אירועים הבוחרים לפנק את האורחים שלהם באוכל חלבי עשיר ומפנק ואם תשאלו את האורחים, הם ייהנו הרבה יותר מאוכל חלבי טעים ואיכותי מאשר השניצל הכבד, הסטייקים או מנות הבשר.

איך בוחרים קייטרינג חלבי במרכז?

כאשר אתם באים לבחור בקייטרינג חלבי זה יהיה דומה מאוד לבחירה בכל קייטרינג אחר רגיל. ההבדל היחיד הוא במגוון הגדול הרבה יותר ובמבחר האפשרויות הקיימות.

אז איך בוחרים קייטרינג לאירוע?

  • מתעניינים – לפני הכול כדאי לצאת בסקר בין חברים או מכרים שחגגו בתקופה האחרונה אירוע או שהם השתתפו לאחרונה באירוע מן הסוג הזה. כדאי לבקש חוות דעת על טיב המנות שהוגשו, על הטעמים של המנות ועוד.
  • טועמים – לא מסתפקים רק בחוות דעת של אלו שכבר התנסו בקייטרינג מן הסוג הזה. חשוב גם לטעום את המנות ולהתרשם באופן בלתי אמצעי מהטעמים ומהאיכות של המנות השונות.
  • בוחרים – במטבח החלבי יש לנו שלל מנות ומגוון ענק של אפשרויות שונות של מנות מתוקות לצד מנות מלוחות כאשר המבחר ענק ויש צורך להחליט על איזה כיוון אנחנו רוצים ללכת. העדפה בין מתוק למלוח נגזר ברוב המקרים מהמנטליות ומהסגנון של האורחים וכדאי מאוד לבחור בטעמים שיתאימו לכולם. ניתן כמובן לשלב בין המנות המתוקות למלוחות.

אז אם גם אתם רוצים ליהנות מאירוע ייחודי עם אוכל בטעמים בלתי נשכחים – לכו על אירוע חלבי. האורחים שלכם יזכרו לכם את האירוע כחוויה קולינרית יוצאת מן הכלל ויודו לכם על כך מאוד.

לפרטים נוספים פנו אלינו ותיהנו מאוכל טעים במיוחד!