משפחות רבות, חוגגות שבת ביחד. לפעמים, ההתכנסות בשבת תהיה בגלל עלייה לתורה של אחד מבני המשפחה שהגיע לגיל 13. לפעמים, השבת המשפחתית תהיה שבת חתן. לפעמים, כל בני המשפחה יתכנסו לשבת משותפת כדי לחגוג יום הולדת או יום נישואין לסבא ולסבתא. כאשר מתכנסים כל בני המשפחה ביחד, מתאים מאוד להזמין קייטרינג.

קייטרינג חלבי לשבת 

בדרך כלל, מזמינים לשבת משותפת, קייטרינג בשרי. בדרך כלל, הסעודות בשבת, הן סעודות בשריות. אבל, כדאי גם להיעזר בשירות קייטרינג חלבי לשבת. כאשר עורכים קידוש לבני משפחה ולחברים, מתאימים להגיש כיבוד חלבי. לא תמיד יש זמן להכין ולארגן כיבוד חלבי לקידוש, ולכן אפשר להיעזר בכיבוד חלבי תוצרת קייטרינג. לפעמים, אנו נרצה לאכול סעודה שלישית חלבית.

קידוש מא'- ועד ת':

קייטרינג חלבי לשבת, דואג לכם לכל סוג הכיבוד הדרוש לקידוש. אפשר להזמין שתייה וכלים חד פעמיים על חשבון הקייטרינג. הקייטרינג החלבי, ידאג לכם לעוגות, עוגיות, מגשי ירקות, ופירות, דגים מעושנים, ועוד.

מי אמר שחייבים לאכול דווקא בשרי בשבת?

משפחות רבות, מעדיפות לאכול בשבת ארוחה חלבית, ולא ארוחה בשרית. לפעמים, הסיבה לכך היא טבעונות. לפעמים, הסיבה היא קושי בעיכול הארוחה הבשרית. יש לזכור, שארוחה בשרית בשבת בבוקר, הינה ארוחה כבדה. ולכן, משפחות רבות יזמינו לשבת קייטרינג, אשר יזמין אוכל חם חלבי. משפחות אלו, יעדיפו פשטידות ולזניות, ופסטות מוקרמות חלביות, על פני עוף, חמין, ושניצלים בשריים.

סעודה שלישית חלבית בעיצוב אישי:

הרבה פעמים, סיבת ההזמנה לשירות קייטרינג חלבי בשבת, יהיה דווקא הצורך בסעודה שלישית חלבית. בדרך כלל, שבתות אלו, יהיו השבתות הקיציות הארוכות. בדרך כלל, בסעודה שלישית, יעדיפו המשפחות לסדר בר הגשה אישי. בבר אפשר לשלב מגשי אירוח מעוצבים. חשוב לדאוג למגשים המכילים כריכים. כדאי גם לדאוג לכריכי דגים. כמובן, כדאי לדאוג למגשים מעוצבים עם מגוון רחב של ירקות. העיקר, לשמור על העיצוב האישי והמפנק.

 

קייטרינג חלבי לשבת במרכז

אירועים אשר נערכים בשבת אלו אירועים בדרך כלל עם אוכל בשרי מסורתי. בדרך כלל כולם הולכים על הבשרי. אך האמת היא שאם נבחר לשלב בין הארוחות גם ארוחה חלבית – יהיה זה מיוחד ממש. כך לדוגמא ניתן לבחור בארוחת ערב שבת שתהיה חלבית או לחילופין בארוחת הבוקר. אין ספק כי יהיה זה מרענן וטעים באופן מיוחד!

קייטרינג חלבי לשבת נשמע קצת נועז ויוצא דופן. אך האמת היא שרבים בוחרים ללכת על קייטרינג חלבי לאירועים שבתיים ולמרבה הפלא – מדובר בקייטרינג ובאוכל אשר מתקבלים בברכה בקרב כולם. אם עד יום ידענו כי בשבת ישנן ארוחות בשריות, הרי שכיום רבים בוחרים לשלב. בליל שבת הם מגישים את הארוחה החלבית וביום שבת בבוקר את הארוחה הבשרית. יש גם את אלו אשר עושים את ההיפך. הם מגישים בלילה את הארוחה הבשרית הכבדה כאשר בבוקר הם מגישים את החלבי. שתי האפשרויות טובות מאוד והן מתקבלות בברכה.

אירוע חלבי – טעמים בלתי נשכחים

כאשר מדובר בשבת חתן או שבת גדולה אחרת – מומלץ מאוד ללכת על ארוחה אחת שתהיה חלבית או אפילו לפרוץ עוד יותר ולבחור רק ארוחות חלביות. מדובר בטרנד יחסית חדש אך ניתן לקבוע מעבר לכל ספק כי הוא יצליח להשתלט על שוק האירועים השבתיים. היות והארוחות החלביות טעימות מאוד. הן מתאימות לעונג שבת אמתי. כמו כן מדובר בארוחות פאר מושקעות אשר עשויות לכלול אין ספור מנות גורמה משובחות אשר מצליחות להעפיל בכמה וכמה דרגות מעל האוכל הבשרי המוכר.

חלבי בשבת – זה מוצלח!

אז אם אתם עדיין מתלבטים ולא ממש מצליחים לחשוב על אוכל חלבי במקום חמין בשרי ונוטף שומן, על קישים ופשטידות חלביות שיחליפו את הקוגל הירושלמי השבתי – אולי הגיע הזמן לטעום משהו אחר. אין כמו שבתות הקיץ בשביל לשנות את התפריט ולטעום מאכלים יותר קלילים, יותר משובחים והרבה יותר טעימים.

אז נסו פעם אחת. אנחנו בטוחים שתרצו להמשיך…