מגשי אירוח בדרום

אם ברצונכם הוא מגשי אירוח בדרום אז הגעתם למקום הנכון אנו מעניק לכם אירוע מושלם אז תתקשרו אל השפית שלנו פזית ספיר לקבל מידע נוסף 050-2153304

גם כשמזמינים מגשי אוכל לאירוע או לאירוח ביתי, צריך לדעת איך לבנות תפריט בצורה נכונה

מגשי אירוח הם המילה האחרונה בכל הקשור לכיבוד במפגשים ובאירועים, ואפשר להבין למה. הם מסודרים בצורה אסתטית ומעוררת תיאבון, כך שהעין נמשכת עוד לפני שמרגישים את הטעם. מגשי אירוח מגיעים במגוון אפשרויות, ממלוח ועד מתוק, כאשר הבחירה היא בדרך כלל בידיים של הלקוח שמזמין. אך כמו בכל אירוע בו אתם מרכיבים תפריט, גם כשמזמינים מגשי אירוח, צריך לדעת מה להזמין.

בניית תפריט מגשי אירוח

אם אתם מתכננים מפגש חברתי או משפחתי בדרום, ומחפשים רעיון לכיבוד קליל וטעים, מגשי אירוח הם בדיוק מה שאתם מחפשים. בניגוד לסעודות בהם יש חלוקה למנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוח, במגשי אירוח נהוג לשים הכל בפעם אחת, וכל אורח בוחר לו מה לקחת ומתי. אולם, גם במקרה הזה כדאי לבחור את המגשים בצורה מאוזנת ולשמור על גיוון.

הסוג הראשון של מגשי אירוח שכדאי להזמין זה מגשי ירקות חתוכים. אפשר לשלב בין ירקות לגבינות מעניינות, להוסיף מטבלים טעימים או ללכת על סלטים בכוסות אישיות, אך בכל מקרה אל תוותרו על ירקות. הסוג השני הוא מגש שכולל דגים או מיני פשטידות. מגש כזה משמש מעין תחליף למנות הראשונות שכולנו התרגלנו אליו והוא מתאים גם לארוחה חלבית וגם לארוחה בשרית. מגשים נוספים יכולים להיות של כריכים, שקשוקות, קנאפס ודברים טעימים ומיוחדים אחרים.

אם בין האורחים שלכם יש טבעוניים, כדאי להזמין מגשים שיתאימו גם להם. בתחום זה יש אפשרויות רבות, החל מטורטיות במילויים שונים ועד ללחמניות ביס עם בורגר מפטריות ועדשים. המגשים האלו כל כך טעימים שתהיו בטוחים שגם שאר האורחים יטעמו מהם.

כמובן, אל תוותרו על מגשים מתוקים, אותם כדאי כן לשמור בצד ולהוציא לקראת סוף המפגש. מגשי אירוח מתוקים ומגוונים, הם הקינוח המושלם, שישאיר לאורחים שלכם טעם טוב בפה.