מגש מיני קישים

ישנם בארצנו הרבה חברות קייטרינג חלבי שמציעות מגש מיני קישים  אך אצלנו תמצאו מבחר טרי ביותר לא מהעולם הזה .אם זה אירוע של קייטרינג חלבי לברית או חתונה חלבית אתם מוזמנים לבצע הזמנה 

של מגשי מיני קישים מובחרים ביותר אצלנו תמצאו מבחר גדול של שמונים ושש מיני קישים טעימים וטריים . 

חשוב לציין אצלנו בחברת פזית ספיר תוכלו לקבל את ההזמנה את ההזמנה של מגשי מיני קישים בזמן מועט יחסית זה כמובן תלוי אם אתם באים לאסוף או שאתם רוצים משלוח ליעד שאתם בוחרים בכל מצב רצוי להתקשר אלינו לשפית פזית ספיר בטלפון 050-2153304 ולקבל יותר פרטים על איזה אופציות יש לנו בחברתנו .

מיני קישים 

מיני קישים הם מוצר מיוחד ביותר בארצנו הוא לרוב מוכנה פינגר פוד וזה באמת הדבר הנכון לכנות אותו ככה בעקבות גודלם של קישים קטנים אתם מקבלים מעמד של אוכל קטן אך מגוון ביותר אצלנו לדוגמה אפשר לקבל באריזה של מגש מיני קישים 16 יחידות ולבחור אפילו ארבעה טעמים נפרדים האחד מהשני .

מגש קישים קטנים 

ישנם הרבה לקוחות שמכנים את המיני קישים לקישים קטנים אך זהו לא השם הנכון אם ברצונכם לקבל מענה מקצועי יותר ללא בלבול כבר בתחילת השיחה תכנו את קישים קטנים כמיני קישים או מיני קישים פינגר פוד,

וכך תקבלו מענה מיידי נכון ללא הסברים נוספים .

אם ברצונכם מגש מיני קישים בחברתנו פזית ספיר בוטיק קולינרי תוכלו גם לקבל מענה למוצרים נוספים אם זה מגשי כריכים מדהימים או פלטת גבינות משובחות כל זה ועוד תוכלו לקבל בחברתנו .

אז להזמנה מידית ללא דיחוי אתם מוזמנים להתקשר בהקדם לשפית פזית ספיר ולקבל הצעת מחיר של מגש מיני קישים איכותי טרי וכמובן טעים עם ניסיון של עשר שנים .

לסיכום מגש מיני קישים זהו דבר מאוד מומלץ לכל אירוע חלבי שאתם עורכים היתרונות של המאפים הקטנים האילו הם גדולים מאוד אם זה הטעם של עוד שתמיד רוצים עוד ביס ואם זה בגלל האיכות של המנה הקטנה הזו שכול אירוע גורמת לאנשים להתרגש מחדש .