חתן צעיר בראש אחר

אם אתם רוצים לערוך לנער שלכם אירוע ייחודי, תשקיעו באוכל ובעיצוב, זה ידבר אל האורחים הצעירים והמבוגרים כאחד.

להסתכל על זה אחרת

בעבר היה מבנה ידוע לאירועים, בריתות, בר מצוות או כל חגיגה אחרת, כל האירועים הכילו תפריטים דומים, בדרך כלל בשרי או לעיתים אפילו תפריט של דגים, אבל בסך הכול התפריט היה ידוע וכמעט קבוע. היום הכול נראה אחרת בכל התחומים וגם בתחום התפריטים לאירועים, היום ניתן לראות על השולחנות בכל האירועים מאכלים מגוונים מכל הסוגים והמינים, מאכלים מכל העדות והתרבויות ומאכלים כאלו שנותנים גיוון וטעם אחר.

להרגיש אתכם מחדש

המזמינים למדו שאפשר להפתיע וללכוד את תשומת הלב של המוזמנים על ידי חשיבה מחודשת ואחרת מכל האחרים,  למשל להזמין קייטרינג חלבי לבר מצווה, כאשר התפריט שיוגש יהיה תפריט חלבי, השולחנות יהיו מפתיעים, הם ייראו אחרת, הם יעוצבו אחרת והריחות מטבע הדברים יהיו אחרים. אין ספק כי לתפריט מגוון תהיה השפעה על האורחים, על התדמית שהם ייתנו למסיבת הבר מצווה ואל התחושות המתלוות אליהם בעקבות האירוע.

טעם משלכם

 אם מבינים כי צריך להתייחס למראה של האולם ומשלמים על פרחים, עיצובים וכל הנספחים, הרי שהגשה חלבית תוכל להיות מקורית ומעניינת ולתרום גם היא את חלקה, היא תוכל להיות מגוונת מבחינת צבעים וסגנון ההגשה, המנות מפתיעות,  הטעמים אחרים, הברים מכילים מלבד טעמים חדשניים גם מראות מודרניים ומקוריים, כך גם עריכת השולחנות יכולה להכיל כלים בקו שונה וצבעים אחרים.

שלא יישכחו

 בכל מקרה טעמו של תפריט חלבי הוא אחר, הוא שונה ומגוון את חגיגת הבר מצווה, תחשבו על זה במיוחד אחרי רצף אירועים. צריך 'לשבור' בגיוון, נחמד להגיע לאירוע עם טעם שונה, אירוע מגוון ומעודכן. זה המקום של בעלי השמחה באירוע, לבחור לעצמם את האירוע שלהם, את האירוע שייתן את הטעם הייחודי רק להם. זה שייצרב בזיכרון ויכנס יחד עם הטעמים דרך הגרון ישר ללב פנימה.

 תבחרו עבורכם ועבור היקר לכם מכל את הקייטרינג החלבי שלכם, צרו קשר להבטיח לכם את מה שמגיע לכם.